კომპანია „ალმა პლიუსის“ გადაწყვეტილება კანონსაწინააღმდეგო და აშკარად დისკრიმინაციულია. კომპანიამ 2021 წელს უპრობლემოდ განათავსა ე.წ. „სისხლიანი ბანერები [2]“ და აცხადებდა, რომ ისინი რეკლამის შინაარსში არ ერევიან. მიმდინარე წინასაარჩევნო პერიოდშიც „ქართული ოცნების“ დაკვეთით განთავსებულია უკრაინის დანგრეული ქალაქების ამსახველი ბანერები. გარდა ამისა „ალმა პლიუსის“ გადაწყვეტილება მნიშვნელოვნად აფერხებს „ნაციონალური მოძრაობის“ წინასაარჩევნო კამპანიას, რაც შედეგად აზიანებს ქვეყანაში არსებულ წინასაარჩევნო გარემოს.